کد خبر : 1792
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

روایت رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از دیدارش با رئیس‌جمهور منتخب

روایت رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از دیدارش با رئیس‌جمهور منتخب
میثم لطیفی به ارائه روایتی از دیدار امروزش با مسعود پزشکیان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری ونیزان؛ به نقل از ایسنا، میثم لطیفی روز سه‌شنبه ۲ مردادماه در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب ضمن ارائه آخرین گزارش از وضعیت نظام اداری و استخدامی کشور، گفت: این سازمان به عنوان یکی از دو بازوی اصلی رئیس‌جمهور، نقش ویژه‌ای در اعمال حکمرانی در نظام اداری و اجرایی کشور دارد.

لطیفی مباحث مطرح شده در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب را بسیار سازنده و زمینه‌ساز انتقال دانش و حرکت اعتمادساز دولت‌ها برای خدمت بهتر به مردم دانست و گفت: در این دیدار صمیمانه تلاش شد با بیان جهت‌گیری‌های کلان دولت در حوزه نظام اداری و ارائه گزارش عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور در سه سال گذشته، گلوگاه‌ها و نقاط اهرمی تصمیم‌گیری که نیازمند توجه به هنگام رئیس‌جمهور منتخب است به وی منتقل شود.

لطیفی اظهار کرد : هدف این بود که در ابتدای راه، تصویر روشنی از وضعیت نظام اداری کشور رئیس‌جمهور منتخب دریافت کنند.

لطیفی ضمن اشاره به ارائه آخرین آمارها در این دیدار، افزود: در خصوص برخی دستگاه‌های اجرایی همانند نهاد ریاست‌جمهوری و وزارت آموزش و پرورش گفت‌وگو تفصیلی‌تر بود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خاطرنشان کرد: وظیفه همه‌ ما این است که به دولت چهاردهم در هر سطحی که باشیم، کمک کنیم. ان شاءالله دولت منتخب موفق شود و به اهدافش برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.