کد خبر : 1092
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳

پورمحمدی در جمع هواداران: وظیفه ما شناخت گفتمان انقلاب اسلامی است

پورمحمدی در جمع هواداران: وظیفه ما شناخت گفتمان انقلاب اسلامی است
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: امروز وظیفه ما این است که گفتمان انقلاب اسلامی و دستاوردهای ایران و شاخص‌های آن را بشناسیم و از آن دفاع و لغزش‌هایش را دفع کنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری ونیزان؛ به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در همایش هوادارانش که در سالن حجاب تهران برگزار شد، گفت: اگر اسلام تحفه الهی است، در هر دوره ای گرد و غباری آمده و وظیفه ما این است که زوائد را کنار بزنیم.
وی افزود: انقلاب اسلامی تحفه الهی و محصول ولایت امیرالمؤمنین و اسلام ناب محمدی(ص) است.
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه امروز صدای و پیام ملت ایران، جهانگیر شده است، اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان پیشتاز است.
پورمحمدی اضافه کرد: امروز وظیفه ما این است که گفتمان انقلاب اسلامی و دستاوردهای ایران و شاخص‌های آن را بشناسیم و از آن دفاع و لغزش‌هایش را دفع کنیم.
وی با تأکید بر اینکه گرانی، بیکاری، تورم، فسادها و رانت را در کشور داریم، اما به آنچه گذرانده‌ایم، افتخار می‌کنیم، گفت: ملت ایران تاریخ درخشانی رقم زده است و ۴۵ سال به ملت ایران برای دفاع از مظلوم فشار وارد شد، اما ملت ایستاد و صدایش جهانگیر شده است.
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: در موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ نباید تردید داشته باشیم.
پورمحمدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بسیاری از کمبودهای داخل کشور را حل و عقب‌ماندگی‌ها را جبران و نیازها را نیز تامین کرده است.
وی اضافه کرد: کشوری که بعد از ۲۰ سال، مقابل شدیدترین تحریم‌ها عقب‌نشینی نکند و در مقابل این تحریم‌های بسیار فلج‌کننده مقاومت کند، مطلوب است.
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه تأکید کرد: سلامت، کاردانی و توانایی مدیران و استقامت مردمان، رکن اصلی موفقیت یک جامعه است.
پورمحمدی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به همت مردم غیور، حضور پیوسته و جسورانه مردم و رهبری به جایگاه بلندی رسیده است.
وی تصریح کرد: دشمنان به‌دفعات گفته‌اند ما در مقابل جمهوری اسلامی شکست خورده‌این؛ این لحظات سخت بر ملت ایران خواهد گذشت و مشکلات رفع می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.