کد خبر : 1086
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴

زاکانی در میدان امام حسین: ما آماده‌ایم تا صدای ملت باشیم

زاکانی در میدان امام حسین: ما آماده‌ایم تا صدای ملت باشیم
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: ما آماده‌ایم تا صدای ملت باشیم و صدای کسانی باشیم که در گرو فساد و تبعیض دچار فقر شده‌اند.

 

به گزارش پایگاه خبری ونیزان؛ به نقل از فارس، علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در جمع حامیانش در میدان امام حسین ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: ما آماده ایم تا صدای ملت باشیم و صدای کسانی باشیم که در گرو فساد و تبعیض دچار فقر شده اند.
وی افزود: در انقلاب اسلامی عدالت رونق پیدا کرد اما هنوز فقر و فساد و تبعیض هست که باید مقابل آن ایستادگی شود. من آماده ام تا با وجود این فسادها، حق مردم را بگیرم.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در کشور هنوز خان ها و خانچه ها هستند که ثروت مردم را بر باد می‌دهند که باید از بین برود.
وی با اشاره به اینکه آزادی در انقلاب باید عمق پیدا کند و مردم‌سالاری خود را با نظارت بر مسئولین و امرونهی بر آن‌ها اثبات کند، گفت: نکته بعد موضوع استقلال است، ما از استکبار نجات یافتیم اما استقلال فرهنگی و اقتصادی ما تکمیل نشده است و اینجا محل تحول و کار است.
زاکانی گفت: آن روزی که وزیر اطلاعات وقت خطا کرد و به دنبال تهدید بود به عنایت شما ملت مقابل او ایستادیم و در صحن مجلس و افکار عمومی محاکمه شد.
وی ادامه داد: روزی که دادستان تهران خطا کرد و خطایش در صحن مجلس قرائت شد و از کار برکنار شد. روزی که وزیر نفت دولت اصلاحات معاهده غلطی را امضا کرد، ۸۰ تا ۹۰میلیارد دلار به مردم ضرر زد. لذا این افراد باید در جمهوری اسلامی محاکمه شوند.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده ایم صدای فروخفته ملت در سراسر کشور باشیم.امده ایم تا در حوزه توزیع مناسب کشور همه سهم ببرند. امده ایم بگوییم مردم صاحب این کشور هستند.
زاکانی اظهار کرد: شعارهایی که در مورد آزادی میدهند غلط است؛ آن ها امده اند سرمایه های مردم را به تاراج بگذارند.
وی ادامه داد: امروز دستگاه های نظامی ، امنیتی ما با اقتدار و پاک هستند اما در کشور در کنار این اقتدار یک «امیرعبداللهیان» میخواهیم که برود نقد کند نه اینکه سند ننگین امضا کند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید راه شهید رئیسی ادامه یابد، گفت: باید نگذاریم دولت سوم روحانی و با کارنامه سیاه و تحمیل امکانات و بدهی های زیاد بر سر کار بیاید.
زاکانی گفت: عکس امروز پزشکیان با روحانی نشان می دهد که آنها به مردم راست نمی گویند.
وی تصریح کرد: در سال 94 قانون رفع موانع تولید را تصویب کردیم، ماده 20 آن به دولت اسبق گفته بود که ظرف 6 ماه آیین‌نامه‌ای را بنویسید تا کسانی که در دهه 80 و بیش از 600 مورد وام ارزی گرفته‌اند بیایند و بدهی خود را تصویب کنند اما وقتی بررسی کردیم، مشاهده کردیم که 44 نفر از آن‌ها یارانه بگیر هستند لذا باید با آن‌ها برخورد جدی شود، اینها به توفیق نخواهند رسید اما ما هم باید دقت کنیم و نگذاریم که‌این‌طور اتفاقات در کشور پیش آید.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر بناست قانون امر به معروف وجود داشته باشد این حق مردم است که مسئولان را امر به معروف کنند.
زاکانی تاکید کرد: عدالت یعنی اینکه همه فرصت برابر داشته باشند لذا باید به تمام اقوام یک نگاه را داشته باشیم، عدالت یعنی اینکه به حقوق مردم توجه کنیم و به نقاط ضعیف کشور نگاه ویژه ای داشته باشیم.
زاکانی تصریح کرد: امروز دیگر در دره فرحزاد معتاد متجاهر نمی‌بینید و دارد به 54 هکتار تفرجگاه تبدیل می‌شود. در میدان شوش و میدان هرندی و کوهسنگی هم معتاد نمی‌بینید و کمتر از 20 هزار نفر داخل کمپ هستند تا خوب شوند و به جامعه برگردند.
وی ادامه داد: عده ای به دنبال منصرف کردن بنده از ثبت نام بودند اما بعد که ثبت نام رخ داد باز هم به دنبال تخریب رسانه ای بنده بودند، در دوره قبل بنده به خاطر شهید رئیسی از کنار رفتم اما باز هم میگویم بنده توصیه ام این است که همکارانم بنشینند و در رابطه با اجماع صحبت کنند.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضوع چهار نامزد موضوع دیگری است که باید بنشینند باهم صحبت کنند لذا طرف مقابل هم که در حال ترس انداختن هستند بدانند که مردم آگاه هستند.
زاکانی بیان کرد: هر رأی مقابله با فساد در جامعه است، هر رأی ایجاد امکان تولید در جهش مختلف است لذا باید با قدرت در انتخابات مشارکت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.